אביזרים למערכות גילוי אש וגילוי עשן
אביזרים הנדרשים להשלמת והתקנת מערכת גילוי אש לפי דרישות תקן 1220 חלק 3 ובמסגרת תחזוקה שנתית

​חברתנו מבצעת התקנות חדשות ושירות תיקונים ותחזוקה שנתית לפי תקן 1220 חלק 11

מכון התקנים הישראלי מפקח ובמצע בקרה על התקנות חדשות ותחזוקה לחברה בעלת תו תקן

מערכות תקניות לגילוי אש ועשן

גילוי אש במבנה הוא סוגיה קריטית במיוחד. תקן 1220 של מכון התקנים הישראלי מפרט את כל סוגי המבנים שחייבים בהתקנה של מערכות גילוי אש ועשן. ביניהם ניתן למצוא מוסדות חינוך, מרכולים, בנקים, בתי מרקחת, גני ילדים, מרכזים מסחריים, בתי חולים, בתי הארחה, בנייני משרדים ובנייני מגורים, מחסנים ומבני תעשייה – ועוד. התקן מחלק את סוגי המבנים וסוג השימוש בהם לרמות עדיפות שונות, בהתאם לפרמטרים רבים כגון גובה התקרה, סוג הטובין, האוכלוסייה, התנאים השוררים במקום ובסביבה – ועוד. בכל אופן חובה לעמוד בתקן באופן מלא ובהתאם לאותו חלל וללא דופי.

מערכות גילוי עשן

חברת "מ.צ.ד.ה – מערכות מיגון בע"מ" הינה בעלת כל התעודות וההסמכות הרשמיות והרלוונטיות מצד מכון התקנים הישראלי לתכנון והתקנה של מערכות גילוי אש ועשן, לרבות האביזרים ואמצעי ההתרעה הרלוונטיים. אנו מבצעים בדיקות ותחזוקה שוטפת למערכות, על מנת להבטיח שהן עובדות כראוי. מערכת גילוי עשן כוללות גלאי עשן, רכזת ואמצעי התרעה כמו למשל חייגן, מערכת כריזה, צופרים ונורות סימון. זה פועל כך שהגלאים מזהים את הסכנה, מאותתים למכשיר הרכזת שמעביר את המידע לאמצעי ההתרעה הרלוונטיים. החייגן מתקשר למרכז מכבי האש האזורי ו/או למי שהוגדר במערכת, כמו למשל בעל המבנה או בעל העסק. החוג מחייב לעיתים התקשרות ישירה למכבי האש, ולעיתים אינו מחייב – הכל בהתאם לדרישות של אותו מבנה.

עלות המערכת

מערכת גילוי אש מחירה קיים באתר שלנו, לרבות המחיר של המערכת הפיזית ומחיר ההתקנה שלה. המחירים שלנו אטרקטיביים בכל קנה מידה ואנחנו שואפים לספק את השירות הטוב והמקצועי ביותר במקביל לעלות תחרותית ומשתלמת ללקוח. אנו מוכרים רכזות, גלאי עשן ואמצעי התרעה שונים. רכזות ניתן למצוא כאן, גלאי עשן ואמצעי התרעה ניתן למצוא כאן.

חברת "מ.צ.ד.ה – מערכות מיגון בע"מ" הינה בעלת כל ההסמכות הרשמיות הרלוונטיות, ועומדת לרשותכם בכל הקשור לתכנון, התקנה, בקרה ותחזוקה של מערכות גילוי אש ועשן. ניתן ליצור איתנו קשר דרך טלפון מספר 052-5045820 או דואר אלקטרוני mezada@outlook.com ונשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

נגישות